2011年3月22日火曜日

Japon dizi ' Mop Girl ' Türkçesi ' Pas Pasçı Kız '







Türü: Komedi ve Romantizm



Gösteri süresi: 45 dakika



Oyuncu: Momoko ( Keiko Kitagawa)



Seslendirme: Japonca ve Türkçe altyazılı.



Konu:



Momoko, zengin babasından ayrılıp tek başına yaşar.



Momoko, bir düğün salonuda tasarımcı olarak çalışır.



Ama yaptığı hata yüzünden aynı firmanın cenaze sekörüne trensfer edilir.



Momoko, cenaze ile ilgili her tütü işi yapar.



Momoko, genelde pas pasla temizlik işi yapar.



Momoko, hayal kırıklığına uğrar.



Momoko, ölen yada öldürülen insanın eşyasına dökününce elektrik şoku yaşayıp eski zamana döner.



Momoko, cinayetten öncesine döner.



Momoko, cinayeti önler ve katili bulur.



Momoko'nun amir Otomo, yakşıklı ama çok zamparadır.



Momoko, Otomo'yu kandırıp birlikte olayı inceler.



Momoko, sonunda olayı çözer.
Ben Momoko'nun tarzından hoşlandım.



Ben gülmekten kırıldım.



Mesela Momoko , televizyonda bir haberi duyar.



' Oshokujiken' Momoko, bunu ' yemek kağıt ' sandı. " 御食事券”



Asıl ' rüşvet vakası ' idi. ”汚職事件”



Okunuş ayne ama anlamı çok farklı.



Momoko, herkes tarafından aşağılanır.



Nedense 1 ve 2 bölüm arızalı.



3 ten 10 bölüme kadar izleyebilirsiniz.












3 件のコメント:

  1. Selam Masakuni-san,
    okuyunca yazınızı seyretmek istedim diziyi. Bir bakacağım, komik bir şeye benziyor.
    Elinize sağlık.

    返信削除
  2. Slm 0tuğba san
    İlginiz için teşekkürler.
    http://www.ezgidizi.com/asyadizi/mop-girl-3-bolum
    Burada izleyebilirsiniz.
    Konuşma biraz hızlı.
    Çok komik geldi.

    返信削除
  3. http://divxplanet.com/sub/m/22259/Moppu-gru.html

    tüm bölümler Türkçe alt yazı olarak çevrilmiş.

    İzleme listesine aldım. Bitince yorumu tekrar yaparım. Tavsiye için teşekkürler... ^^

    返信削除