2009年7月21日火曜日

Japon dizi'Gokusen'






Bu gokusen gokudou sensei nin kısaltmadır. Manası çete üye öğretmen.Aslında bayan öğretmenin dedesi çete ağa. Kendisi sadece öğretmen.Gokusenin 2 sezon 1 ci bölüm izledim.
Gösteri süresi 1 saat11 dakika.Ses Japonca ve Türkçe alt yazılı. tarz Duygusal.
Bu dizi Japonyada çok tutulmuş .Oyuncu Kumiko Yamaguchi( Yukie Nakama)
Konu Kurogin lisenin 3D sınıf öğretmen öğrencilerin şiddetlerine dayanamayıp istifa eder.Yerine yeni öğtermen aranıyor.Küvvetli erkek öğretmen atanıyor.Ama kağıt karışmış.Yerine bayan öğretmen Kumiko Yamaguchi geçer. Kumiko Kumikonun dede çete ağa ve onun üyeyle birlikte kalıyor.Bunu herkesten saklıyor.Onlar tarafından Ojou denil.Bunun manası küçük hanımdır.
Yamaguchi Kurogin liseye gidiyor.Orada eski lisenin öğretmenlerle karşılaşır.Ymaguchi 3 D sınıfla ilgilenir.Sınıfta öğrenciler onu hiç dinlemiyor.Bir öğrenci Ryu Odagirinin okula gelmediğini duyar.Onun için endişeleniyor.Ryunun eve gider.Barda çalışıyordu.Yamaguchi Ryuyu ikana etmeye çalışır.Ryu 300 000 yen borçlu olduğunu söyler.Yamaguchi Ona borç vermek için çabalar.
3 D sınıfta öğrencilere disiplin öğretmeye çalışır.Lakin nafile.
Kumiko gece inşaatta çalışır. 300 000 yen kazanıp parayı Ryuya verir.Sonra Ryunun aldatığnını görür.Çok üzüldü.Dede Kumikoyu teselli eder.
Örtesi gün Ryu okula gelip parayı iade eder.
Ryu haylazlardan ayrılmak ister.Haylazlar Ryuyu dövür.Bunu duyan Kumiko kurtarmaya gider.
Kumiko haylazlarla dövüşüp yener.
Ryu okula geri döner.
Bu dizinin Türkçesi çok kolay.
Japonca okuyan Türklere tavsiye ederim.

5 件のコメント:

  1. Masakuni-san,
    bu dizi en sevdiğim komedi dizilerinden biridir. Aslında en güzeli birinci sezonuydu. İkinci sezon her ne kadar tekrarlara da girse yine de başta Yukie Nakama için bile seyredilir. Özellikle Nakama'nın "Omae-ra" deyişine bayılıyorum. Elinize sağlık :)

    返信削除
  2. Tuğba san
    Ben bu dizi ilk defa seyrettim. Yukie Nakama çok şirindi.Onun iki karakteri vardır.Bir çok komik bir çok cüret.
    Siz neden 'Omaera' deyişine bayıldınız.
    Ben erkek olsam bile hiç kullamam.
    saygılarım sunarım.

    返信削除
  3. Masakuni-san,
    bu dizinin bir de üçüncü sezonu var. Ama ben ilk bölümünü seyredip bırakmıştım. Çünkü artık tekrar ediyordu ilk iki sezonu. Ayrıca mangası da çok güzeldir.
    Omaera'ya gelince, oldukça kaba bir tabir sanırım ama dizide yakuza kızı olan Yankumi'nin ağzından çıkış şekli çok komikti. Tamamen onunla ilgili :)

    返信削除
  4. Slm Tuğbasan
    Evet 2ci sezon 1 ci sezonu tekrarlıyordu.
    Bir de siz Takeshi Kitano yönetmenin filmi ' Akires to Kame ' seyrettinizmi.
    Ben Türk siteden seyretmeye kalktım .Ama pek cazip gelmedi.5 dakikada sıkılıp bıraktım.
    Elinize sağlık
    Masakuni

    返信削除
  5. Evet seyrettim Masakuni-san,
    Kitano ne yapsa seveceğim için ben beğendim. Ama oldukça kişisel bir film olduğundan dolayı sıkılmış olmanız doğal:)

    返信削除