2009年8月4日火曜日

Amerika yapım sinema 'Rambo'




Eski film 'Rambo' izledim.Gösteri süresi 1 saat 30 dakika. Tür Macera.
Seslendirme Türkçe dublajlı.
Konu Rambo Vetonamda birlikte savaşan arkadaş aramaya geldi.Onun kanserden öldüğünü öğrenir.Sonra bir kasabaya uğrar.Kasabanın polis Rambo dan hoşlanmadı.
Ramboyu silah taşımaktan tutkladı.Karakoluda zulüm görür.Rambo karakoludan kaçar.
Polis Rambo kovalamaya başlar.
Ormanda saklanır. Polis köpeklerle onun izini sürür.Rambo uçurumda sıkıştı.Öte yandan helikopter gelir.Ateş açar.
Rambo uçurumdan atladı. Kaçmayı başardı.
Polis tekrar takip eder.
Polisin merkezine Rambo hakkında bilgi gelir.Rambo vetonam savaşının kahramandı.
Rambo kapan hazırlanıyor.Polisler birer birer katledilir yada yararanır.
Rambo polise uyarır.Ama nafile.Polis uyara kulak asmaz.
Rambonun asker amir gelir. Telsizle Ramboyla konuşur.Birbirine durum anlatılar.
Polis Ramboyu kuşatır. Rambo maden ocağına saklanır.
Ocağı roket ateşle kapatıldı.
Herkes Rambonun ölü sanıyordu.
Rambo çıkış yolu bulur.
Rambo kasabaya döner. Petrol istasyon havaya uçurur.
En kötü polis öldürürken asker amir karşı karşıya gelir.
Uzun ikna sonuçta Rambo teslim olur.
Son
Türkçesi kolayca anladım.
Ben Ramboyu çok severdim.
Bunu görünce mutlu oldum.

7 件のコメント:

  1. Masakuni-san,
    Rambo'yu sevmeyen var mı? :) Şaka bir tarafa sevmeyen çok, biliyorum ama o dönemlerin bir numaralı aksiyon kahramanı Rambo'yu ben de pek severim. Bunun bir de Türk Rambo versiyonu var ama benim de seyretmişliğim yoktur. Elinize sağlık :)

    返信削除
  2. Slm Tuğba san
    Türk Rambo dan haberim yok.
    Ben çok seyretmek isterim.Umarım bir gün karşılaşırım.
    Siz japon film 'K-20 Legend Of The Mask' izledinizmi.Burada Takeshi Kaneshiro oynuyor.
    Elinize sağlık

    返信削除
  3. Merhaba Masakuni-san

    Ben de gene bir Sylvester Stallone filmi olan Rocky'i tavsiye ederim size.
    Bayılırım Rocky filmine.Hele Rocky 1'i mutlaka seyredin derim. Şahanedir:)

    返信削除
  4. Merhaba Vildan san
    Rocky filmin Türkçe olsa seve seve seyreteğim.Sonra burada yazarım.
    Tavsiyeniz için teşekkürederim

    返信削除
  5. Henüz K-20'yi seyretmedim Masakuni-san. O çok yeni bir film. Belki burda vizyona girer, kim bilir... Bekleyelim görelim :)

    返信削除
  6. Slm Tuğba san
    Bende vizyonda izlemedim.
    http://www.azbak.com/film-izle/altyazili/63-k-20-legend-of-the-mask-2009.html
    Burada izledim.
    İnşallah .İyi seyirler.

    返信削除
  7. Siz benden hızlı çıkmışsınız Masakuni-san. İlk fırsatta seyredeceğim teşekkür ederim :)

    返信削除