2010年12月20日月曜日

Japon Anime DR  Slump Arare Chan 1 inci Bölüm







Yapım, 1981



Türü, Komedi.



Konu,



Dahi bilim adam Senbei, İnsani robot üretir.



Senbei, biraz çapkın olduğu için cazip kızı robot yapmak planıyor.



Ama şimşek çakınca planı suya düşer.



Senbei, robota 'Arare' adını koyar.



Senbei, Arare'nin robot olduğunu saklayıp okula yazdırır.



Senbei, öğretmen Midori'yi görür görmez aşk olur.



Arare spor etkinliğe katılır.



Arare olanüstü gücünü gesterir.



Diğer öğrenciler hayran kalırlar.



Bu bölümün sonu.



Anime 30 sene önce yayımlandı.



O zaman ben çok beğenip izledim.



Tekrar gördüğüme sevindim.

6 件のコメント:

  1. Masakuni-san,
    bu benim en sevdiğim animelerden biri. Yaklaşık 10 yıl evvel bir türk kanalında seslendirmeyle yayınlanmıştı. Kulağımda hala türkçe seslendirmesi var. Özellikle Dr. Slump'ın "Midori" diyen sesi. :-)

    返信削除
  2. Slm Tuğba san
    İlginiz için teşekkürler.
    Arare chan sık sık 'Uncha'(Slm) diye söylerdi.
    siz hatırlıyormusunuz?

    返信削除
  3. Yanılmıyorsam TRT de yayınlanmıştı. Aynı mangaka'nın Dragon Ball'ını da çok severim. O da bir zamanlar Türkiye'de Türkçe dublajlı olarak yayınlanmıştı. Dragon Ball'ın ingilizce olarak 1. cildini aldım. Yavaş yavaş diğer bölümlerini de toplamak istiyorum.

    Dr.Slump'ın Türkçe alt yazısı yok ama bir grup mangasını çeviriyor. Juda Saka'nın ingilizce alt yazısını bulursam onu çevirme gibi bir düşüncem var. Fansub grublarına Dr.Slump için istek yapmaya çalışırım. Umarım bir kişi seriyi üstlenir ve tekrar eski zamanlara bir gezinti yaparız. ^^

    返信削除
  4. Slm Rocker_tr
    Dr Slump çok eski olmasına rağmen hala hatırladığına sevindim.
    Yazar Akira Toriyama, hem Dr Slump hemde Dragon ball yazdı.
    Size kolay gelsin.

    返信削除
  5. @karakacak1953
    1979 doğumluyum. :)

    80'lerde çocukluğum geçti. Şimdi Doishi Naho tarafından çizilen Dragon Ball SD diye bir manga çıkmakda onu da okumaktayım. Oldukça güzel.

    Muhabbete doyum olmuyor ama bende Always: Sunset on Third Street 三丁目の夕日 filmi seyretmek için Japon Derneğine kaçar.

    İyi günler herkese...

    返信削除
  6. Bir ara başlangıç şarkısını ezbere biliyordum. Uncha Uncha watashi Norimaki Arare... :-)

    返信削除