2010年12月22日水曜日

Japon Şarkıcı ' Kana Uemura ' 植村花菜




Bugün NHK kanal izlerken şarkıcı Kana Uemura çıktı.


Kana, kendisinden bahsediyordu.


Kana, 8 yaşından beri büyükanne ile yaşadı.


Kana, lise mezun olduktan sonra şarkıcı olmak için Tokyo'ya gitti.


Kana, bir kaç kaset çıkarmasına rağmen hiç tutulmadı.


Kana, artık son şarkı olacağını düşünürken büyük anne ile yaşadıkları ve büyükannenin sözü


üzerine şarkı yazar.


Kana, ' Toireno Kamisama ' (Tuvaletin Tanrıçesi) adında şarkı ortaya çıkarır.


Toireno Kamisama, büyük ilgi çekmiş.


Kana, müziği ödülü alır ve yılın en mühteşem şarkı prograına (紅白歌合戦)kabul edildi.


Ben şarkıyı dinleyip gözlaşlarına hakim olamadım.


Şarkın adı, büyükannesinin sözü ' Tuvalette tanrıçe oturuyor, sen temizleyince, tanrıçe seni güzelleştirir' den alındı.


Bence büyükanne öldükten sonra da Kana'ya yardım etti.


3 件のコメント:

  1. Daha önce Kiseki parçasını dinlemiştim.

    Her insan hayatın farklı zorluklarını yaşarak büyüyor. Acaba ailesinin yanında değilde Büyükannesinin yanında yaşamasının nedeni neydi? Almanya'dan 7 yaşındayken Türkiye'ye gönderildim ve babaannem ile amcalarımın sürekli yaşında yaşadım. 8-9 yıl sonrada ailem Türkiye geldi ve onlarla beraber yaşamaya başladım. Umarım üzücü bir neden dolayı da babaannesinin yanında yaşamıyordur.

    Toirenokamisama : http://www.youtube.com/watch?v=Otsnyy9_cCw

    返信削除
  2. slm Rocker_tr
    Ayrılımanın sebebi ise büyükbaba ölünce büyükanne yalnız kaldı.
    Büyükanne ysşadığı evden ayrılmak istemedi.
    Torunların Kana ile en iyi anlaşıyordu.
    O yüzden Kana büyükannenin evine taşındı.
    İlginiz için teşekkürler.

    返信削除
  3. Kana'nın yaptığı fedekarlığı pek fazla kişinin yapabileceğini düşünmüyorum. Zaten ne kadar sevdiği şarkıya da yansımış...

    返信削除