2009年9月15日火曜日

2005 yıl yapımı Japon dizisi'Doragon Zakura'




Bunun 1 inci bölümü izledim.Gösteri süresi 46dakika.
Seslendirme Japonca ve Türkçe alt yazılı. Tür Komedi ve Duygusal
ドラマ"ドラゴン 桜”
Konu. Fakir avukatı Kenji Sakuragi(Hiroshi Abe) genç iken bir motosiklet çetesi idi.
Öte yandan Ryuuzan lisesinin durum vahim.Aptalların gittiği okul denilir.Borçdan batmak üzeredir.
Mahkeme bu iş için Kenji'yi görevlendirir.
Kenji okula gider ve bunun çözümü açıklar.
Ryuzan lisesinden 5 öğrenciler Japonyanın en ünlü Tokyo üniversitesine sokmayı planlar.
Böylece okulun nam salacak. gelecek yıl daha öğrenci toplayacak. Okulun geliri artacak.
Sonra okulun durumu düzelecek.
Bu tasarı kabul edilir.
Kenji Öğrencilerin önünde çok etkileyici konuşma yapar.
Öğrenciler çok etkilenir.
Bu bölümünün son
Japonca kolay .
Ben bu diziyi beğendim.Bakalım bundan sonra ne olacak.

2 件のコメント:

  1. Masakuni-san,
    Ben de bu dizinin 1.bölümünü seyretmiştim. Güzel bir dizi olduğunu düşünüyorum ama hepsini seyredemedim. Başroldeki Abe Hiroshi'yi ise çok seviyorum :)

    返信削除
  2. Slm Tuğbasan
    Umarım.Bundan sonra bu dizin ard bölümü de yayınlanacak.
    Ben ilk kez seyrettim.
    Abe hiroshi çok uzun boyulu adamdır.
    Eskinden erkek mankendi.
    Elinize sağlık

    返信削除