2009年9月2日水曜日

Daha yeni Japon Dizi ' Ses '




2009 yıl yapım Japon dizi ' Ses ' 2 nci bölüm izledim.
Gösteri süresi 46 dakika. Tür Dram .
Seslendirme Japonca ve Türkçe alt yazılı.
Adli tıbı bölümde okuyan 5 öğrenciler götüren cesedin sırrı çözer.
Ölen adamın söylemek istedi ama söylemediği ' Ses ' onun yerine ailesine aktarmaya çalışır.
Diye düşündüm.
Konu Yolda bir adamın cesed bulundu. Otopsi yapılır.
Adam elektrik akımına kapıldı ve öldü.
5 öğrenci onun karısıyla görüşür. Karısı pişmandı. Zira son gün karısın sözü fazla gitti. Odada adamın yüzük bulunuyordu. Adamın nefret edip evden çıkıp öldü. diye düşünüyordu.
Öğrenciler bunu gözlerinden geçirip gerçeği açıklar.
Adam karısı için yemek yaparken gaz kontağından kaçan elektriğe kapılır. Sonra adam yumurta almaya gider ve dönerken hayatını kaybetti.
Bunu duyan karısı rahatlar.
Ben bunu görünce neredeyse ağlayacaktım.
Çok güzel dizi.
Herkese çok tavsiye eder.

2 件のコメント:

  1. Kapilari çalan benim
    Kapilari birer birer
    Gözünüze görünemem
    Göze görünmez ölümler

    Hiroiimada öleli
    Oluyor bir on yil kadar
    Yedi yaiinda bir kizim

    Saçlarim tutuidu önce
    Gözlerim yandi kavruldu
    Bir avuç kül oluverdim
    Külüm havaya savruldu

    Çaliyorum kapinizi
    TeyzE amca bir imza ver
    Çocuklar öldürülmesin
    iekerde yiyebilsinler



    Söyleyen : Zülfü Livaneli

    返信削除
  2. Slm Aylin san
    Güzel şiir için teşekkürederim.
    Elinize sağlık

    返信削除