2009年9月7日月曜日

japon dizi 'One Litre Of Tears' Türkçe '1 Litre Göz Yaşı '




Bu dizinin 4 ücü bölümü izledim. 1dan 3 silinmiş.
Ben ilk defa izledim. Gösteri süresi 46 dakika. Seslendirme Japonca ve Türkçe alt yazılı.
Tür Romantik ve duygusal.
Bu dizi gerçek olaydan uyarlandı.
Konu .Aya İkeuchi kız öğrencidir. Hastanede kendi hastalık hakkında bilgi verildi.
Hastalığın adı " せきずい小脳変性症 ” Henüz tedavi olmayan hastalıktır.
Eve döner. Annesi teselli eder .Ama nafile.
Sabah okula giderken etrafa bakıp söyler' Hayatım tamamen değişti'
karamusar bakıyordu.
Okulun senpai( Ayne klubu üye .ama yaş ileri) Kawamoto, Aya'yı havai fişek gösteriye davet eder.
Annesiyle bu konuda konuşur.
Annesi'nin teşvik ile gitmeye karar verir.
Havai fişek gösteriye giderken yolda düşer.
Allahtan pek yaralanmadı.
Ama doktor yazı boyunca hastanede kalmasını önerir. Hastanede tedavi ve rehabiltasyon görür.
Okulun kız arkadaşlar ziyarete gelir.
Kawamoto senpainin doğum gününe izin verildi.
Bu arada başka erkek arkadaş ziyarete gelir.
Erkek arkadaşın adı Asou.
Kawamoto ,Aya'dan usanıp daveti iptal eder.
Bundan habersiz Aya gider. Hastanede bunu duyan Asou, Randevu yere koşar.
Randevu yerde beklerken Ayayla karşılaşır. Olay anlatır.
Aya hastalık hakkında söyler.
Bu bölümün son
Japonca okuyan Türklere tavsiye ederim.

1 件のコメント:

  1. Ben bu diziyi izledim ve çok beğendim. Son bölümlerinde ağladım :( Bir çok arkadaşıma da tavsiye ettim. Gerçekten oyunculuk kalitesi ve hikaye olarak izlemeye değer. Zaten bildiğim kadarıyla gerçek bir hikayeden alıntı. Her bölümün sonunda gerçek fotoğraflara yer veriliyordu.

    返信削除