2009年11月10日火曜日

Japon Filmi ' Love Com '




Yeni Japon filmi izledim.
Türü romantik ve Komedi.
Seslendirme.Japonca ve Türkçe altı yazılı.
Konu. Kısaca uzun boylu kız ile kısa boylu erkeğin hikayesi.
Lise 1 inci sınıf kız Lisa boy 170 cm uzun boyludur. O yüzünden kısa boylu erkekten terk edilir.
Ayne sınıftaki Atsushi 159 cm kısa boyludur.
Lisa, arkadaşına erkek ile tanıştırılmasını ister.
Gittiği Karaoke (Japonlar buradaki odada mikrofon kullanıp şarkı söyler, yemekler yer ve içicekler içer) de uzun boylu erkekle görüşür.
Ama hepsi hüy iğrençtir. Tesadüfen Atushi de gelir.
İlk önce birbirine beğenmezler.Sonra şarkı söylerken ayne şarkı sevdiğini fark eder.
Cep telefon numarayı öğretir.
Bayram günde birlikte çıkarlar.
Atsushi balık dükkanda balık tutmaya çalışır.
Lisa bu esnasında Atsushi'nin balık tutunca aşk olduğunu söylemeye karar verir.
Atsushi başaramaz.Lisa ses çıkarmaz.
Sonra yürerken Atsushi'nin eski sevgilisine rastlar.
Atsushi ,Lisa'nın sevgilisi olduğunu söyler.
Lisa ,Atsushi'ye aşk ilan eder.
Atsushi biraz zaman ister.
Okul gezisinde birlikte gezerler.
Atsushi ,Lisa'yı arkadaş olarak düşünüp sevgilisi olarak düşünmediğini söyler.
Lisa bunu kabul eder.
Lise 2 nici sınıftada ayne sınıftadır.Atsushi okul basket ball takımın kaptana seçilir.
Sınıfa yeni öğretmen gelir.
Adı Kuniumi,aynı zamanda basket ball takımın koçudur.
Öğretmen çok yakşıklıdır. Bütün kızlar ona kapılırlar.
Kızlar basket ball takım için tezahürat takımı kururlar.
Lisa da buna katılır.
Atsushi kıskanıp Kuniumi'ye meydan okur.
Maç başlar.Atsushi kaybetmek üzereyken.
Lisa halkın önünde aşk ilen eder.
Atsushi müthiş shut atar. Ama maç kaybeder.
Birlikte dönerken Atsushi,Lisa'sız yaşayamadığını söyler.
Atsushi ,Lisa'ya öper.
Son.
Burada konuşulan Japonca Kansai şivesidir.
Tokyo'nun konuşmadan farklı.

4 件のコメント:

  1. Ben bu filmi izledim, gerçekten çok keyfiliydi. Bu filmin anime ve mangası da var. Önce mangasını okumuştum, animesini de edindim ama izleyemedim. Daha sonra filmini gördüm ve izledim. Ama film hikayenin sadece bir bölümünü ele alıyor. Manga daha uzundu.

    返信削除
  2. Slm Neko san
    Ben mangayı okumadım.
    Siz benden daha iyi biliyorsunuz.
    Çok şaşırdım.
    Elinize sağlık

    返信削除
  3. Sizin elinize sağlık :)
    Anime ve mangayı çok seviyorum ondan biliyorum...

    返信削除
  4. nerden izlediniz ben bulamadımda :)

    返信削除