2009年11月20日金曜日

JaponDizisi 'Nodame Cantabile'




Bunun 1 inci bölümü izledim.
Gösteri süresi 57 dakika. Seslendirme. Japonca ve Türkçe altı yazılı.
Türü Romantik ve Komedi.
Chiaki çocuk iken Avrupada yaşamış ve sık sık müziği konserlere gitmiş.
Aradan 10 sene geçmiş.
Şimdi Chiaki bir üniversitesinde piano bölümüde okur.
Üniversitenin kızlar ,Chiaki'ye hayrandır.
Çunku Chiaki hem yakşıklı hemde güzelce piano çalar.
Chiaki ,okulun piano hocasıyla tartışır.
Chiaki,sevgili Saiko ile görüşür.Saiko bunu işitir ve endişelenir.
Saiko ,Chiaki'n hocasından özür dilemesini ister.
Chiaki kabul edemez.
Saiko,Chiaki'yi terk eder.
Chiaki ,acısını çıkarmak için içki içer.
Sonra kendini kaybeder.
Sabah kalktığında kendini çöplerle dolu odada bulur.
Odanın sahibi Megumi Noda ,aynı okulda piano öğrenen kız öğrencidir.
Megumi ,Chiaki'nin yan odada oturur.
Okulda diğer hocasının tavsiyeyle Chiaki, Megumi ile birlikte piano çalarlar.
Ama Megumi'nin piano çok hatalı ve yanlış çalar.
Chiaki, Ona kızar.
Chiaki ,Megumi'nin odadan sızan böcekler ve kirli suyuya dayanmayıp Megumi'nin odayı temizler.
Megumi,teşekkür etmek için yemekler yapar.
Ama yemekler berbattır.
Onun yerine Chiaki güzel yemekler yapar.
Üniversiteye bir garip adamı gelir.
Adam ,Megumi'yi yemeğe davet eder.
Megumi ,yabancı adamla gitmek istemez.
Megumi ,adamı Chiaki'nin odaya götürür.
Chiaki ,adam kovar.
Megumi kendi odaya döner.
Ertesi sabah Chiaki,Megumi'ye piano ders verir.
Chiaki ,çok sert davranır.
Sonra Chiaki,Megumi^'nin çok yetenekli olduğunu anlar.
Birlikte 2 piano çalarlar.
Megumi,Chiaki'ye aşk olur.
Chiaki reddeder.
Üniversiyeye Stressman denilen meşhur şef( konserde çubukla enstrumanlar idare eden adam)
gelir.
Stressman,Megumi'yi baştan çıkaran adamdı.
Son
Klasik müziği sevenler mutlaka izleyin.

3 件のコメント:

  1. Bu diziyi seyretmiştim Masakuni-san. Pek sevmiştim. Çok komikti. Ueno Juri de rolünün hakkını vermiş doğrusu. Bir de amerikan aksanıyla japonca konuşan şefi canlandıran Takenaka Naoto adlı aktörü de severim.
    Elinize sağlık :)

    返信削除
  2. Slm Tuğba san
    Ben Ueno Juri'yi pek tanımıyorum.
    Naoto Takenaka her zaman çok komiktir.
    Ben 'Wataru sekenha onibakari' denilen diziyi seyretmek isterim.
    "渡る世間は 鬼ばかり”İnşallah bir gün göreceğim.

    返信削除
  3. Ben de o diziyi bilmiyorum Masakuni-san. İnşallah seyretme şansını yakalarsınız. :)

    返信削除