2009年11月3日火曜日

' Olacak O kadar ' 9üncü bölümü




Gösteri süresi 1 saat 23 dakika.
Tür Komedi.
Oyuncular. Levent Kırca.
1 Bas Bas Parmakları
Karı koca tv izlerken yayın kesilir. Kocası şikayet etmek için telefon açar.
Ama aradağı numaradaki robot sesin tarife uyup telefon numara tuş basmak zorundadır.
Soruların çok komik olduğunu anladım.
2 Domuz gribi aşı
Yetkililer, basın karşısında açıklama yapar.Domuz gribin aşısın yan etkilerin olmadığını sölyer.
Bunu ispatlamak için kendine aşı yaptırıp gösterirler.
Sonra hepsi tuhaf olmaya başlarlar.
Bir saçlar dökülür. Bir eşcinsel olur.
3 Yatır
Millet kısmet açılır diye yatıra gelirler .
Orada don, çorap asılırlar.
4 Hırsız
Eve hırsızlar girer.
Usta hırsız ,çaylak hırsızlara ders verir.Usta nasıl devranacağını öğretir.
Sonra evin bayan gelip hırsızlara çay ikram eder.
Bayan burayı hırsızlara kullanma hak verip ekmek parası kzanır.
Bunun ardı var.
Türkçesi kolaydır.
Bunu bol bol güldüm.

4 件のコメント:

  1. Masakuni-san,
    garip bir soru olacak ama bahsettiğiniz "Olacak O Kadar" yeni mi? Pek televizyon takip etmediğimden bilemiyorum :) Ben küçükken ailecek seyrederdik ama son zamanlarında kendini tekrar etmeye başlamıştı program...

    返信削除
  2. Merhaba Tuğba san
    Evet 'Olacak O kadar ' yep yeni bölümüdür.
    Fox tvde yayınlanıyor.
    Bence siz de seyretince beğeneceksiniz.
    Ben eskilerde bazı bölüm izledim.You Tube'den izledim.
    Çok hoşuma gitti.
    Beni güldürüyor.

    返信削除
  3. merhaba.adım nuray.blogunuza matsumoto jun ile ilgili araştırmam sayesinde googleden rastladım.öyle çok mutlu,memnun oldum ki:) japonları seviyorum.artık sizin blogunuzun da sürekli takipçisi olacağım:) bu arada belki matsumoto jun ın şahsi web sitesini bulmamda bana yardım edersiniz? diliniz oldukça zor.anlamam mümkün değil.japonya'dan,üstelik bir japonun türk tv.lerini izleğiğini bilmek bile çok güzel:) bu arada mail adresim e.r.g.u.v.a.n@hotmail.com cevap alırsam çok memnun olurum.ve tabi bu yorumu göndermeyi başarabilirsem...

    返信削除
  4. Slm Nuray
    Ben MSN de yazıp gönderdim.
    İnşallah anlayacaksınız.
    Size kolay gelsin

    返信削除