2009年12月4日金曜日

2000 yapımı Türk dizisi '7 Numara '




2 nci bölümü izledim. Gösteri süresi 1 saat 8 dakika.
Türü Komedi.
Konu kısaca bir çatı altında kalan erkek öğrenciler ve kız öğrencilar arasındaki öyküsü.
Bu bölümde erkek öğrenci Haydar'ın horoz sabah erken öter.Kızlar istemeden uyanırlar.
sonra kümes ve soğanın kokusu .Bunlar 1 hafta devam edince dayanamazlar.
Ayten ve Rüya bakkal Zeliha'ya giderler.Ama dertlerini açıklayamazlar.
Evin önünde erkeklerle karşılaşırlar.Ama selam vermezler.
Okulda Ayten ,Heavy Metal erkekle tanışıp çıkar.
Satılmış ticarete başlar.Hala yaz ken borular satın alır.
Haydar'a ne kadar kar edeceğini sorar.Haydar matematikte marifetlidir.
Haydar, koşullar koyup hesaplar. 160 milyon zarar edeceğini söyler.
Satılmış hayal kırıklığına uğrar.
Kızlar,Armağan iRüya ve Cansu durumu bakkal Vahit'e söyler. Birikte oturmak istemediğini öne sürerler.
Vahit, çaresin kızların çıkmaktan başka yok der.
Kızlar çaresizlikten eve dönerler.
Akşam Ayten eve döner.Heavy Metal erkek ,Ayten'e Heavy Metal kılıklar hediye eder.
Gece,üst katıdan acayıp ses gelir.
Erkekler şikayet etmeye giderler.Kapıda Heavy Metal kılık ve makyajlı kızlar görünce şok geçirirler.
Ses kısarmasın ister.Kızlar 12 den sonra der.
Kızlar, erkekler kaçırma planı hazırlarlar.Erkeklere oyun oynarlar.
Sabah mutfaktan akşam 12 e kadar Heavy Metal dinletirirler.
Erkekler,Rüyada Heavy Metal kızlar görmeye başlarlar.
Kızlar son baskı hazırlarlar.
Akşam parti yapacaktır.Erkekler gitmeye düşünürler.
Sonra sırt sırta dayanmaya karar verirler.
Heavy Metal erkek ,Recep ,Haydar ve Satılmış'a yardım eder.
Akşam öğrenciler gelir.Kızlar kapıyı açınca odada Heavy Metal kılıklarla dans eden Recep ,Haydar ve Satılmış'ı görürler.
Kızların plan suya düşmüştür.
Be bölümün sonu.
Ben izleyip sık sık güldüm.

2 件のコメント:

  1. Bu dizi güzeldir Masakuni-san. Uzun süre TRT'de (devlet televizyonu) yayınlandı. Ama 1-2 yıl evvel sona erdi sanıyorum. Sürekli, her bölümünü seyretmesem de ara sıra seyretmişliğim vardır. Saf bir tarafı vardır. Ayrıca Türkçe'niz de gittikçe güzelleşiyor. Elinize sağlık.

    返信削除
  2. Slm Tuğba san
    7 Numara Beğenmenize sevindim.
    Sonra Türkçem konusunda ,Elhamdülillah Yazmaya başlayalı yavaş yavaş gelişiyor.
    Sizin blog gibi güzel olmayı istiyorum.
    Elinize sağlık.

    返信削除