2009年12月11日金曜日

2009 Yapımı JaponFilm ' Yatterman ' 1




Yatterman eskiden tv anime olarak yayımlandı.
Bu film ondan uyarlandı.
Seslendirme .Japonca, Türkçe alt yazılı.
Türü Komedi ve Aksyon.
Oyuncular.
Yatterman1 Ganchan (Shou Sakurai)
Yatterman2 Aichan (Saki Hukuda)
Doronjo (Kyouko Hukada)
Gösreri süresi 2 saat 5 dakika
Konu. Tokyo da Adil takım ' Yatterman ' ile çetesi 'Doronbo' kıyasıya mücadele ederler.
İlk önce kendi gücu sonra dev robot ile savaşırlar.
Bu sefer Doronbo kazanmak üzere iken Doronbo'n lider 'Doronjo ' yanlışlıkta robotun imha düğmeye basar. Robot patlar.
Doronbo kaçar.
Yatterman 1 adı Ganchan ve Yatterman 2 adı Aichan ,Ganchan'ın evine döner.
Evde Shouko diye kızın sözünü dinlerler
Shouko'nun babası Doktor Kayeda sihirli kuru kafa taşı aramaya gider ve kaybolur.
Shouko'nun isteğiyle Yatterman kuru kafa taşı ararlar.
Doronbo çetesi bayan lider ' Doronjo ' ,dahi mucit 'Boyaki ' ve güçlü savaşçı ' Tonzura ' lardan oluşan çetesidir.
Doronbo çetesi 100 bin yen( Türk lirasi ile 2 bin lira)e gelinlik satar.
Sürüm çok iyi gitti.
Kazandığı para ile yeni dev robot yaparlar.
Amir 'dokurobei'nin emir ile Dokuro ston( sihirli kuru kafa taşı) aramaya gider.
Doronbo çetesin herkes 4 Dokuro ston tamamlayıp hayallar gerçekleştirdiği günü düşlerler.
Dev robota binip Oziput'a giderler.
Ganchan ve Aichan,kılıklar değiştirirler ve Yatterman'a dönşürler.
Yanına Shouko alır .dev robot 'Yatterwan' a biner giderler.
Oziptta Yetterman dokuro ston ele giçirirler.
Sonra Doronbo çetesi gelir ve dokuro ston almak için savaşırlar.
Önce Yatterman1,Yatterman2 ile Boyaki ve Tonzura müdahale ederler.
Sonra kendi dev robot ile savaşırlar.
Doronbo çetesi mağlup olur.
Yattarman 1 ,Doronjo'yu kazadan kurtarken tesadüfen onu öper.
Yatterman1,2 ve Shouko ,Japonya'ya dönerler.
Doronbo çeteside Japonya2ya döner.

Film çok uzun oyüzünden yarın devam eder.

4 件のコメント:

  1. Merhaba. Ben de bloguma geldiğiniz için çok teşekkür ederim öncelikle. Bu blogu yazmaya başlamadan önce de sizin blogunuzu takip ediyordum.Hatta yorum da yapmıştım kendi adımla.Ama blog yazmaya başlayınca yeni adresimden yorum yaptım. Yani önce ben sizin blogunuzu takip etmeye başladım
    aslında:) Bloguma gelip yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim.Sakuraya gelince ; çok seviyorum sakura ağaçlarını ben. Sizin kültürünüzde ne kadar önemli olduğunu az- çok biliyordum. Çiçeklerinin sadece 1 hafta kaldığını ise bilmiyordum.Çok üzüldüm buna :( Bu demek oluyor ki ben o yazıda bahsettiğim parka gitsem bile sakura çiçeklerini görmem pek zor :(
    Ben uzun cümleler kurarım. inşallah kolay anlayabilmişsinizdir.Gerçi
    Türkçeniz baya iyi durumda..Bu yazınıza böyle bir yorum yazmam yersiz oldu ama başka bir iletişim bağlantısı bulamadım sayfanızda..
    görüşmek üzere..iyi günler

    返信削除
  2. 見たい の! まさくに さん、 この映画の監督 (三池 崇史) が好き ですか? 私は 好きのよ。

    返信削除
  3. Slm masidhrya
    Estağfurullah.Ben Türkiyede 'Sakura' ağaçın olduğunu bilmiyordum.
    Sakura çiçekler dökülürken de güzel. Onu sakura tipi deriz.
    Yazınız okumakta zorlanmadım.
    Ben bloguma buranın Sakura resimler koyayım.
    İsterseniz göz atabilirsiniz.

    返信削除
  4. Slm Tuğba san
    Ben yönetmen Miike'yi sizden duydum.
    Sonra bugünde Türk siteden seyretmeye kalkıştım.
    Ama nedense 2 Türk sitede arızalıdır.
    İnşallah düzelecek.

    返信削除