2010年4月25日日曜日

' Dönen Suşi servis '







2 gün önce öğle yemek için Suşi lokantasına gittim.



Burada suşi tabaklar rayın üzerinde gelip dönüyordu.



Müşteriler istediği suşi tabağını alır. Kendi masasına koyup yerler.



Çay da kendi kendine bardağına döküp içerler.



Susi de Ton balık, som balık, yengeç, karides, balık yumurta, mürekkepbalığı, Yılanbalığı,



ve Türkçe adı bilmeyen balıklar vardı.



Yemek yedikten sonra bir düğmeyi basınca garson gelip yediği tabağın sayısını sayar ve hesap kağıdını verir.



Müşteriler kasaya gidip hesap görürler.
1 Sol Yılanbalığı Sağ Karides
2 Sol Sombalığı Sağ İnari suşi
3 Ryaın üzerinde dönen suşi tabaklar



4 件のコメント:

  1. Afiyet olsun Masakuni-san. Canım çekti şimdi. Olsa da yesem! :-)

    返信削除
  2. Slm Tuğba san
    Teşekkürler.
    Burada suşi ucuzdur 10 tabaK suşi yiyip sadece 15 lira ödedim. Bir tabak hepsi 100 Yen.
    Siz çiğ balık ,yengeç ,karides ve yılanbalıkları yiyebilirmisiniz?.

    返信削除
  3. Yılanbalığı hariç hepsinden yemişliğim var. Başlarda çiğ balık kavramına uzaktım ama gittikçe alıştım Masakuni-san.
    Bu arada oldukça ucuzmuş fiyatlar! Türkiye'de suşi lüks tüketim gibi birşey :-)

    返信削除
  4. Slm Tuğba san
    Suşi çok ucuzdur.
    Bir tabak (genelde 2 suşi bulunur)100 Yen.
    Siz Japonya'da aç kalmayacaksınız.

    返信削除