2010年4月29日木曜日

Eski Japon filmi ' Daimajin ' “大魔神 ”大魔神
















İnternette 'Daimajin'i izledim. "大魔神”





1966 yapımı.





Türü, Macera.





Konu,





Bir varmış bir yokmuş.





İyilik seven kral, kötü bakan Odate'nin hain saldırına uğrar.





Kral ve kraliçe öldürülürler.





Odate kaleyi ele geçirir ve yeni kral olur.





Kralın şilahşörü Kogenta, yanına prens ve prensesi alıp kaçar.





Kogenta, oramndaki bir mağarada saklanır.





Aradan 10 sene geçer.





Prens ve prenses büyümüştür.





Yeni kral Odate, halkı köle gibi kullanıp yeni kale inşaa eder.





Halk eziyet çeker.





Prens ve prenses,halk için endişelenirler.





Kogenta, durumu bilmek için şehre gider.





Kogenta, kralın tarafından yakalanır.





Prens bundan haberdar olunca Kogenta'yı kurtarmaya gider.





Aksine prens de yakalanır.





İkiside idam edilecektir.





Kral Odate'nin adamlar ormana gelirler.





Halkın saygı duyduğu 'Daimajin'in heykeli yıkmak ister.





Aniden fırtına kopar.Kralın adamları kaçarken kazada ölürler.





Prenses, Daimajin'nin heykelin önünde, Daimajin'den yardım ister.





Daimajin'in heykeli cansızdan canlıya dönür.





Daimajin,Kral Odate'nin kaleye gider.





Kogenta ve prensi kurtarır.





Odate'nin şilahşörler, Daimajin'in önüne geçmeye çalışırlar.





Lakin bütün şilahlar etkisiz.





Daimajin kaleyi yıkıp kral Odate'yi öldürür.





Daimajin ,henüz öfkeyi sindirmeyip şehre gider.





Prens,Daimajin'in önünde dizi çöküp şehri kurtarmak için kendini feda etmeye kalkar.





Daimajin sakinleşir.





Daimajin yıldız olup uzaklaşır.





Son.





Ben bu filmi 1966 yılında vizyonda izledim.
O zaman çok heycenlandım.
Buna hasret çektim.




















2 件のコメント:

  1. Masakuni-san,
    bu film uzun süredir seyretmek istediğim filmler arasındaydı. En kısa sürede seyretmeye çalışacağım. Elinize sağlık! :-)

    返信削除
  2. Slm Tuğba san
    http://gyao.yahoo.co.jp/player/00643/v09353/v0935300000000536414/
    Ben burada izledim.

    返信削除