2011年5月14日土曜日

Hamamatsu'nun yeni alışveriş merkezi




































Dün izin gündü.












Yapılacak çok işim vardı.












Hemen yola koyuldum.












Öncelikle motorbakçıya uğradım.












Motorun yağ, lastik ve freni değiştirildi.












Sonra berbere gittim.












Uzun zaman berbere gitmeyince saçım uzadı ve çok sıkılıyordum.












Saçım kısa kestirildi. Rahatladım.












En son yeni alışveriş merkezi (Aeon İchinoイオン 市野 ショッピングセンター) gittim.












Burası çok geniş ve içinde bir sürü lokanta bulunuyordu.












Ama ben sadece vitrine bakmakla yetindim.












Acıktığım için yemek alıp balkonda yemek yedim.












İşte güzel günün bitti.












Fotoğraf.












1 Benim












2 Yukata ( Japon kadın kıyafet.)












3 Aeon içi












4 Balkondan görüntü












5 Buraya otobüs koymuş ve güzel kızlar, ama hiç Japona benzemiyor.

5 件のコメント:

  1. Masakuni-san selam,
    alışveriş merkezleri ömür törpüsü gibi burada. Pıtrak gibi her gün çoğalıyor. Sizin oralarda da çok rağbet var mı alışveriş merkezlerine?

    返信削除
  2. Slm Tuğba san
    Ben pek beğenmiyorum.
    Ama çoğu Japonlar çok seviyor.
    Bu arada siz Hayao Miyazaki'nin ilk anime film
    'Lupin 3 castle of Cagliostro'sonra' Kırmızı kanatlar' izledinizmi?
    Ben EzgiFilm.net de izledim.
    Seslendirme, Japonca ve Türkçe altyazılı.
    Bunu hiç beklemiyordum.
    Ben çok beğendim.
    Size tavsiye ederim.

    返信削除
  3. Seyahatlar olsun diyerek başlayalım... ^^

    Yeni Alışveriş merkeziniz hayırlı olsun. Burada da çık gibi büyüdü bu tarz merkezler.

    En son resimde bakacak olursak. Duyduğum bir şey aklıma geldi. 20-30 yaşlarındaki kızların aşırı derecede ağır makyaj ve gothic tarzında elbiseler giydiğini duymuştum. 30 yaşlarında bu tarz kıyafetleri ve makyajları bırakıyorlarmış. Ne kadar doğru bilemiyorum.

    Birazdan StarCraft II turnuvasına çıkacağım. Akşama Kırmızı Kanatları seyrederim. :)

    返信削除
  4. Kırmızı Kanatlar'ı seyrettim Masakuni-san. Pek sevdiğim bir animedir. :-)

    返信削除
  5. Slm rocker_tr
    Bence Japon kadınların makaj sadedir.
    Sana turnuvasında başarılar dilerim.
    Slm tuğba san
    'Kırmızı kanatlar' sevdiğinize sevindim.
    Ben sonra 'Cadının kuryecisi' gelmeyi bekliyorum.
    ”魔女の宅急便”
    İkinize ilginiz için teşekkürler.

    返信削除