2011年5月7日土曜日

Japon Anime Film ' Kırmızı Kanatlar ' Japoncası ”紅の豚”
















Yapım: 1992








Yönetmen: Hayao Miyazaki








Türü: Macera








Seslendirme: Türkçe Dublaj








Konu:








1920 yıllarında Ak denizin havadaki Kahraman ve domuzlu adam Porco Posso'nun hikayesidir.








Rosso, tek başına kendi uçağıyla hava korsanlarla mücadele edip ödülü kazanır.








Bir gün Rooso, kız öğrencileri kaçıran hava korsanları takip eder.








Rosso, hava korsanları mağlup eder ve kız öğrencileri kurtarır.








Rosso'dan yakınan hava korsanları, güçlü pilot Curtis'i kiralar.








Rosso, havada uçağı sürerken aniden Curtis'in saldırına uğrar.








Curtis'in açttığı ateş sonucu Rosso'nun uaçğı yanıp suya düşer.








Rosso, kıl payı kurturur.








Rosso, uçağı tamir ettirmek için arkadaşı Piccolo'nun firmasına gider.








Orada Piccolo'nun kız torunu Fiona'yla karşılaşır.








Böyle devam eder.








Bu anime 1992 yılında Japonya'da büyük ilgi çekti.








Ben de o zaman izledim.








Animedeki uçağ ve gemiler, gerçekcidir.








Japonya'da domuzun kötü anlamı yoktur.








Ben izleyip hayran kaldım.








Sizlerin mutlaka izlemesini tavsiye ederim.








Buradan izleyebilirsiniz.








EzgiFilm.Net








2 件のコメント:

  1. Bende DvD sini D&R dan yeni aldım. Daha seyretmek kısmet olmadı ama kısa zaman içinde seyrederim.

    PAylaşım için teşekkürler.

    返信削除
  2. Slm rocker_tr
    Sen beğendinmi?
    Sonra görüşürüz.
    İlginiz için teşekkürler.

    返信削除