2011年5月21日土曜日

Hamamatsu'nun en büyük park































Bugün hava sıcaktı.











Ben motorla 1 saatlıktaki parka gittim.











Cumartesi olduğu için çok kalabalıktı.











Çocuklar, çeşmeye girip serinlediler.











İçi o kadar genişki kiralık bisklet yada tekne bile bulunuyordu.











Japonya'nın muhtelif yemeklerin stand bile açılmış.











Arka taraf, gölle çevirli olduğu için halk, sahilde midye topluyordu.











Ben 1 saat yürüyüş yaptım.











Sonra yol tıkamadan evvel eve döndüm.











Güzel zaman geçirdim.











Fotoğraf











1 Çeşme











2 Japonya'nın muhtelif yemeklerin stand











3 Tekne











4 Sahil (halk midye toplar)











5 Ben (Eski Çin evin erneğin önünde çekildi)











1 件のコメント:

  1. Güzel yere benziyor. :)

    Bu parkın Japonca ismini alabilirmiyim? Google yasaklanmadan önce Google Mapte gezip bakayım. ^^

    返信削除