2009年6月14日日曜日

Eski Türk sinema'Cingöz Recai'




Cingöz Recai 1969yıl yapım.Gösteri süresi 1saat 22 dakika.
Oyuncu Cingöz Recai( Ayhan Işık)
Konu Cingöz Recai .Bir zengin adam Selim beyin evi soymaya kalkar.Selim beye mektubu gönderir.
Selim bey ,Cingöz Recain can düşman polis Mehmet Rızayı çağlar.Cizgöz Recai ikisini oyalayıp evi soyar.Cingöz Recai ,trende Selim beyin kız Selmayı kutar.Ama kız Selma kaçıp gider.Çocuk yuvasında tekrar kavuşur.Cingöz Recai kendi eve döner.Evde polis Mehmet Rıza bekliyordu.Ama onun elinden kaçar.Kötü adam Mustafa ve Selmanın üvey babası Selim ,Selmanın peşindedir.Zira Selma büyük hazinen yerini bilyor.Evde Selmayı zorlayıp yerini söyletmeye çalışır.Bunu Cingöz Recai kurtarır.Bu sırada Selim ve Mustafa birbirine öldürür.Selma servetin sakladığı yerin cümleyi söyler.Cingöz Recai eninde sonunda şifreyi çözer.Cingöz Recai ve Selma Hazineyi bulur.Ama dışarıda polis Mehmet Rıza bekliyordu.Cingöz Recai teslim oldu.Bir gün sonra Cizgöz Recai hapisten kaçar. Son
Başlangıçta 5 dakika Ayhan Işık ın göz göstermeye devam eder.Sonra konuya girer.
Ben eskiden burada sıkılıp vazgeçtim.
Bu sinema n Cingöz Recai çok akıllı hırsızdır. Herkesi taklit eder.Sanki Japonyanın 'Kaijin 20 mensou'.
Ben çok beğendim Türkçe biraz hızlı.Ama tekrar seyretince anlayacaksınız.

2 件のコメント:

  1. Merhaba,demek seyrettiniz Cingöz Recai'yi? Bu filmdeki Türkçe espriler zor anlaşılabilir. Beğendiğinize sevindim. Beni ne şaşırttı biliyor musunuz? Siz benden önce Cingöz Recai'yi seyretmişsiniz ve sonra sıkılıp vazgeçmişsiniz.
    Şimdi seyretmişsiniz. Çok eski bir film. Tebrik ederim!

    返信削除
  2. Merhaba Vildan san
    Sayenizde seyretebilirdim.
    Ben yeni filmden pek anlamıyorum.Eski film daha güzel buldum.Hep internetten seyretiyorum.
    Burada uydu olsa bile hiç bir Türk kanal seyretemiyorum.İnternete minnetarım.
    Size kola gelsiniz

    返信削除