2009年6月3日水曜日

Japon dizi'Zikou Keisatsu'




Japonca"時効 警察”2006 yıl yapım .Gösteri süresi45 dakika.
Oyuncu Shuuichiro Kiriyama (Jou Odagiri).Shizuka Mikazuki(Kumiko Asou).Hiromi Kasamatsu(Chizuru Azuma)
Shuuichirou(Jou Odagiri) Soubu emniyetinde çalışan bir polis.Buradaki zaman aşimi birliğinde görev yapıyor.Shuuichiro hobi olarak zaman aşımına uğrayan olay incelemeye karar verir.
Konu İlk önce çıplak bayan hırsız çıkıyor .Ama olayla hiç alakası yok.15yıl önce meydana gelen okul müdürün cinayeti ele alınıl.Shuuichirou ve bayan polis Shizuka(Kumiko Asou) birlikte suç mahalle ve sanıklara gidiyor.Olaye bakan polisle görüştü.Düğümünü çözer.Sonunda suç faili Hiromi Kasamatsu(Chizuru Azuma) le baş başa geler.Hiromi itiraf eder.Shuuichiro Onu suçlamayacağına emin eder.Son
Bu Türkçe alt yazılı.Japonca çok karışık .İyi Japonca olmak gerek.Ben çok beğendim.
Japonca iyi bilene çok tavsiye ederim.

2 件のコメント:

  1. Masakuni-san,
    Bu dizinin bir kopyasını, bana japonca öğretmenim vermişti. Ben de birinci bölümünü biraz seyredebilmiştim, sonra araya başka şeyler girdiği için yarım bırakmak zorunda kalmıştım. Bir fırsatını bulursam baştan seyretmek istiyorum çünkü oldukça komik görünüyor. Teşekkür ederim :)

    返信削除
  2. Tuğba san
    Anlaşıldı.Ben ilk defa seyrettim.Dizi komik ve duygusal.
    Buradaki konuşma gerçekten dokunaklı.
    Size iyi seyirler

    返信削除