2009年6月30日火曜日

Japon Anime ' One Piece' 37 ci bölüm




One Piece Japonyanın Anime tarz Macera ve Komedi.
Gösteri süresi 23 dakika. Ses Japonca ve Türkçe altyazılı.
Konu Hükmetin denizciler Namiye gelir ve Namin köyü kurtarmak için biriktirdiği paraya el koyar.Buna karşı çıkan Nojiko yaralandı.Arlong (Balık adam) Namiye ihanet etti.Nami Arlongla karşılaşır.Arlong bilmezden gelir.Nami ,köye geri döner.Köylüler artık sabır tükendi. Nami ,köylüler sakinleştirmeye çalışır.Ama nafire.İşgalcı balık adamlara isyan eder.Bunu gören Luffy ve arkadaşlar ,köylülere yardım eder .Son
Buradaki altyazılı Türkçe kolay.
Japon Anime sevenlere tavsiye edrim.

2 件のコメント:

  1. Masakuni-san,
    Türk televizyon kanallarından biri uzun bir süre yayınlamıştı bu animeyi. Ben de denk geldikçe seyretmiştim. One piece'in yaratıcısı Akira Toriyama'nın benim daha çok sevdiğim başka bir animesi var Dr.Slump adında bilmem bilir misiniz Masakuni-san? O da uzun süre yayınlanmıştı televizyonda :)

    返信削除
  2. Tuğba san
    'One Piece' yazar Eiichiro Oda 尾田 栄一郎
    Sonra 'Dragon Ball' ve 'Dr Slump' Akira Toriyama
    Ben ikiside çok severim.
    Arigatoo Gozaimasu.

    返信削除