2011年2月23日水曜日

Hobim ' Döviz Kuru '







Ben döviz kurudan zevk alıyorum.



Genelde Dolar-Yeni üzerinde çalışıyorum.
Kaldıraç sistemi adında hesabımın 50 kat parayı kullanabiliyorum.



9 Şubat ABD doları aniden 1 dolar - 82 yeniden 83 yenine yükseldi.



Ben buna inanmayıp 100 bin dolar satım yaptım.



Ama dolar hiç durmadan yükseldi.



Ben tekrar 3 kere satım yaptım.



Ama nafile.



Dolar 84 yenine çıktı.Bu korkunç ve daha yükseleceğini söylendi.



Ben zarar edip takas yapmayı düşündüm.O zaman zararım 6 000 dolar olacaktı.



Ama nedense dolar yavaş yavaş düşmeye başladı.



Ben sabırla bekledim.



Nihayet dün dolar 9 Şubatın altına düştü.



Ben 400 bin doları geri alıp takas yaptım.



Böylece 2000 dolar kar ettim.
Benim heycan günlerim sona erdi.









2 件のコメント:

  1. Ben borsadan hiç anlamam doğrusu. Hele işin içine sabır karıştı mı dayanmam mümkün değil. :-)

    返信削除
  2. Slm Tuğba san
    Ben borsa oynarken çok sakinim.
    Ama trafikta sabırsızım.

    返信削除