2011年2月25日金曜日

Japon çizgi film 'Rüzgarlı Vadi' 風の谷のナウシカ







Yapım:1984



Türü: Macera



Seslendirme: Türkçe dublaj.



Yönetmen: 宮崎 駿



Konu:



İnsanın son savaşından 1000 yıl sonra.



Zehirli gazı her tarafa yayılır ve kalan insanı tehdit eder.



Rüzgarlı vadinin Prenses Naoshika ve arkadaşları, bununla mucadele ederler.



Üstüne yanındaki Torumekia Krallık , dünyayı ele geçirmek için harekete geçer.



Nihayet, ' Rüzgarlı Vadi' geldi.



Ben seve seve izledim.



Ama bazı kelimeler anlamadım.



Yinede görüntü ve müziği fevkalade.



Mutlaka izleyin.



2 件のコメント:

  1. rüzgarlı vadi , benim en sevdiğim filmdir. Her izlemem de duygulanırım.

    Sen vcd'den izledin sanırım. Dublaj nasıldı iyi miydi?

    返信削除
  2. Slm Ledlebi
    Ben Diziizle.net'te izledim.
    Türkçesi güzeldi.
    Umarım 'Tonarino Totoro'nun Türkçe dublaj çıkacak.

    返信削除