2011年2月28日月曜日

Türk Film ' Av Mevsimi '







Yapım tarih: 2010



Türü: Suç



Oyuncular: Amir Ferman(Şener Şen), İdris ( Cem Yılmaz)



Konu:



Ormanda kesik kol bulunur.



Olay yerine Amir Ferman, İdris ve Polis öğrenci Hasan, gönderilirler.



Birlikte bunun üzerinde çalışırlar.



Kurban kızın etfarını gözden geçirirler.



Ama bir sonuç çıkmaz.



Önemli tanıklar, onların göz önünde intihar eder yada öldürüller.



En sonunda bir zengin adamın üzerinde yoğunlaşır.



İdris, zengin adamla konuşurken fazla ileri gider.



Zengin adamın koruma tarafından öldürülür.



Amir Ferman, İdris'in son görüntüyü inceler ve bir kanıta varır.



Amir Ferman, zengin adamla yüzleşir.
Türkiye'nin film ne çabuk internette yayımlanıyor.



Türkçesi biraz hızlı.



Ben tekrar Şener Şen'le kavuştuğuma sevindim.



Bence Şener Şen Türkiye'nin bir numara film oyuncudur.






2 件のコメント:

  1. eh bizde filmler böyledir hemen internete düşer.. :)) bu yüzden bazıları sinemaya gitmez nasılsa bir-iki ay sonra bedava izleyeceğim diye.. :)) ama tabi sinema keyfi bambaşka yine de.. :)

    Av Mevsimi size zor gelmiş olabilir, doğrudur.. mesela Cem Yılmaz orada Karadenizli(Türkiye'nin kuzeyindeki bölge) birini canlandırıyor ve şive yani aksan kullanıyor.. bu yüzden anlamakta güçlük çekmeniz normaldir.. :)

    ve evet kesinlikle katılıyorum Şener Şen Türkiye'nin çok büyük oyuncularından biridir.. izlemediyseniz Şekerpare, Kabadayı ve Gönül Yarası'nı da öneririm.. :))

    返信削除
  2. Slm şizo-mizo
    Ben de ayneyim.
    Sinemaya gitmek isterim.
    Ama gitmeye üşeniyorum.
    Şener Şen, hem iyi hemde kötü adam oynar.
    Ama ben Şener Şen'in kötü adam oynayan filmi çok severim.
    Onu izleyince gülmekten kırılıyorum.

    返信削除