2011年6月25日土曜日

Japon Anime "The Sky Crawlers" "スカイ・クロラ” 2008

























Bugün bir Türk sitesinde Japon Anime ' The Sky Crawlers' izledim.


Ben ilk defa izledim.










Yapım: 2008










Yönetmen: Mamoru Oshii  押井 守










Seslendirme: Türkçe dublaj










Türü : Macera ve Dram










Konu:










Yuichi , genç savaş uçak pirottur.










Bir gün, yeni hava üssüne tayin edilir.










Komutan Bayan Kusanagi ile karşılaşır.










Burada yaşanan olaylar konu alır.










Anime'nin görüntü çok gerçekçidir.










Diğer yandan içeriği neyi kastettiğni anlamadım.










Sizler ne densiniz ?

Slm serrose san

はい、もちろん。

会いたいです。

Slm Güneşin Ülkesi

Tarifiniz için teşekkürler.

Şimdi neden Yuichin hep kasvetli olduğunu anladım.

2 件のコメント:

  1. karakacak san

    いつかあいましょう
    いいですか?

    返信削除
  2. Merhaba

    Animedeki karakterler, hafızaları boş olan ve hiçbir zaman büyümeyen "Kildren" adındaki çocuklar.

    Monoton bir hayat süren bu çocuklardan savaşçı pilotlar, yaptıkları savaş gösterileriyle diğer halkları eğlendiriyor. Böylece dünyadaki gerçek savaşlar önleniyor.

    Yuichi ise gördükleri karşısında zamanla hayatın anlamsızlığını düşünmeye başlıyor. Anime karakterin yaşadığı manevi boşluğu anlatıyor.

    Mori Hiroshi'nin Sukai Kurora adlı romanından uyarlamaymış.

    返信削除