2011年6月26日日曜日

Kakume Tapınağı 賀久留 神社









































Dün motosikletle yola koyuldum.













Kakume tapınağa gittim.













Burası Shintoizm tapınaktır.













Shintoizm, çok eskiden beri inanılan Japon kültürden kaynaklanan tipik inançtır.













Shintoizm, çoğul tanrılı dindir.













Shintoizm de yeryüzün her şeyde ve hey olayda tanrının olduğuna inanılır.













İnsan, tanrının olağanüstü tasarının içinde yaşarken olduğu gibi yaşamayı teşvik edilir.













Toplum için çok katkıda bulunan insan öldükten sonra tanrı olarak kabul edilir.













Hatta topluma ihanet edip öldükten sonra hayalet olup insana zarar verenleri, onları durdurmak için tanrı olarak tapınağında kabul edilir.













Halk, tapınağa gider ve onlara saygı gösterir.













Ben burada sağlık ve mutluluk için dua ettim.













Fotoğraflar



1 Giriş 入口



2 kapı 門



3 Halka, 輪 inancına göre içinden geçince 1 yıl sağlıklı yaşar.



4 Komainu  狛犬 (aslan, tapınağı korur)



5 Haiden, 拝殿 burada halk dua eder. İçinde sadece bir ayna bulundu.


Slm rocker tr

Haiden'de ister para atar ister atmaz, tam isteğe bağlı.

Anime ' Kamichu' bilmiyorum.

こんにちは テューバ さん

神道は宗教です。

教えは、自然のままに、生きることです。

残念ながら、他は知りません。







































2 件のコメント:

  1. Merhaba;

    Haiden denilen yer bu para atıpta dua edilen yer mi?

    Shintoizm' i anlatıncxa Kamichu! diye bir anime geldi aklıma. Konusu sizin dediğiniz özelliklere çok benziyor.

    返信削除
  2. こんなに 知識の為に ありがと うごぁいます。
    信徒は 宗教 けど 何の 思想信条が ある よく 知りません から。

    返信削除