2011年11月9日水曜日

Japon Anime " Nana " 1. Bölüm

Türü: Romantizm
Seslendirme: Türkçe altıyazılı
Gösterim süresi: 24 dakika
Konu:
Nana, 20 yaşındaki bir bayandır.
Nana'nın sevgilisi Shoji 2 yıl önce okumak için Tokyo'ya gitmiş.
Nana, hasrete dayanamaz.
Nana da annesi ve babasını ikna edip çalışmak için Tokyo'ya gider.
Nana, Tokyo'ya giden trene biner.
Tren doluydu.
Nana tek boş kalan kolutuğa oturur.
Nana, yanında güzel babanı görür.
Baban, sigara içer.
Sonra Nana ile kaynaşır.
İkisi de bira içer ve sohbete dalırlar.
Nana, güzel bayanın adının Nana ve aynı yaşı  üstelik Tokyo'ya iş aramaya gideceğini öğrenir.
Tren kar yüzünden gecikir.
Nana, Shoji'ye mesaj atar.
Sonunda tren Tokyo'ya varır.
Peronda Shoji ile karşılaşır.
Nana, Shoji'ye sarılır.
Nana, Shoji'nin apartmanda kalır.
Ertesi gün Nana, emlekçıya gider.
Emlekçı, Nana'yı eski apartmana göütürür.
Dairede trendeki Nana ile karşılaşır.
Diğer Nana da daireyi arıyordu.
Nana ve diğer Nana da daireyi tutmak ister.
Emlakçı, daireyi paylaşmayı önerir.
İkiside kabul eder.
Bölümün sonu.
Ben ilk defa izledim.
İki çok farklı Nana merağım sardı.




6 件のコメント:

  1. "Nana" benim en sevdiğim animedir. Mangasının çizeri Ai Yazawa hastalığından dolayı devam edemediği için 2. sezonunu bekliyorum hala. Keyifli seyirler size :)

    返信削除
  2. Masakuni-san, uzun zaman oldu. Nana'nın ilk sezonunu izlemiştim ben de. Hatta sonra filmi de yapıldı.

    返信削除
  3. Çok severek izlediğim bir seriydi. Fakat manga-ka'sının kansere yakalanması nedeniyle seri hitatsuya girmişti. Umarım kısa zamanda eski sağlığına kavuşur.

    返信削除
  4. Slm kendisi san
    Ben Nana yazarın hasta olduğunu bilmiyordum.
    Şifalar dilerim.

    返信削除
  5. Slm Tuğba san
    Ben bu animeyi ilk defa izledim.

    返信削除
  6. Slm rocker tr
    Yorumunuz için teşekkürler.

    返信削除