2011年11月19日土曜日

Japon Anime " Sorano Oto " 1. Bölüm

Türü: Fantazi
Seslendirme: Japonca ve Türkçe altyazılı
Gösterim süresi: 24 dakika
Konu:
Gelecek dünyayı konu alır.
Kanata, kız olmasına rağmen askere baş vurur.
Kanata, aslında trampet çalmak için askere gitmiştir.
Ateş kes, ilan edeyeli 6 ay olur.
Kanata, Tokitsuge geçite tayin çıkar.
Kanata, trene biner.
Kanata, geçite yakın kasabada trenden iner.
Kasabada bayram düzenlenir.
Halk, birbirlerine kırmızı su savurur.
Kanata, sulusuklam olur.
Kanata, garnizona giderken göle düşer ve yolunu kaybeder.
Gece Kanata, eski günleri hatırlar.
Kanata, trampeti çalar.
Sesi duyan garnizon asker, Kanata'yı kurtarır.
Garnizon müfrezede sadece 5 kızı bulunur.
Çağuş Rie, Kanata'yla ilgilenir.
Sabah Rie, Kanata'ya kalkınma trampet çalmasını emr eder.
Kanata, düzgün çalamaz.
Sesi duyan halk, gülmser.
Bölümün sonu.
Ben bu animeyi ilk defa izledim.
Ben çok beğendim.
Özellikle görüntü net.
Herkese izlemeyi tavsiye ederim.




1 件のコメント:

  1. 1. sezonu komple seyretmiştim. Değişik güzel bir anime. Ama ikinci sezonu çıkmadı keşke çıksaydı. İçinde müthiş bir müzik sevgisi barından Kanata'nın müfrezeye katılmasıyla oluşan olumlu gelişmeleri çok güzel anlatmışlar.

    返信削除