2011年11月10日木曜日

Japon Anime ' Shaman King ' 1. Bölüm

Türü: Macera
Seslendirme: Japonca ve Türkçe altyazılı
Konu:
Manda, sıradan bir orta okul öğrencidir.
Gece desshaneden eve dönerken kestirmeden gider.
Manda, mezarlıktan geçer.
Manda, karanlıkta bir çocuk ve hayaletlerini görür ve korkup kaçar.
Ertesi gün Manda, Okulda sınıf arkadaşlarına gördüklerini anlatır.
Lakin kimse inanmazlar.
Bu arada sınıfa Yoh adında yeni öğrenci gelir.
Manda, kendisini görünce şoka girer.
Manda, kendisini gece mazarlıkta hayaletlerle görmüştü.
Manda, Yoh'a ne olduğunu sorar.
Yoh, Manda'yı tanmadığını söyler.
Manda, Yoh'u takip edip delili  bulmaya karar verir.
Diğer yandan Ryu adında genç kaba dayı mezarlığı mekan tutar.
Ryu, çetelerle mezarloıktaki efsane Samuray Amidamaru'nun mezarı yıkar.
Manda, mezarlıkta  Ryu ile karşılaşır.
Ryu, Manda'yı ezip geçer.
Ertesigün Manda, sargıla okula gider.
Yoh, Manda'ya ilgi gösterir.
Yoh, gece Manda'yı zorla mezarlığa götürür.
Yoh, Ryu ile karşılaşır.


Yoh,kendini  Shaman ( Ruh ile insanı bağlayan kişi) olarak tanıtır.
Yoh, Ryu'dan özür dilemesini ister.
Yoh, aldırmadan tahta kılıcını çeker.
Yoh, Amidamaru'nun ruhunu içine gömüp birleşir.
Çeteler, korkup kaçarlar.
Yoh, Ryu ile savaşır ve kazanır.
Yoh ile Manda, Amidamaru'nun mezarını tamir edip geri koyar.
Manda ile Yoh arkadaş olur.
Bölümün sonu.
Ben eskiden ekranda izledim.
Tekrar kavuştuğuma sevindim.


1 件のコメント:

  1. Güzel bir anime. Ben baya bir bölümünü seyretmiştim. Sonra çeviriler durdu. Uzun zaman çevirisi gelmeyince unuttum seriyi. Bakarım devamı gelmişmi diye. :)

    Paylaşım için teşekkürler. ^^

    返信削除