2011年7月15日金曜日

2007 Japon Dizi " Garireo" ”ガリレオ”













Türü: Romantizm ve Detektif


Oyuncu:Masaharu Hukuyama(福山 雅治), Kou Shibasaki (柴崎 コウ)


Konu:Bayan polis Kaoru (柴崎コウ)'ya Yayoi adındaki evhanım gelir.


Eşi Naoki'den 1 haftadır haberi almadığını söyler.


Her yeri aradaığını ve hiç bulunmadığını söyler.


En son gittiği yaşlı Hide adındaki bayanın evine gittiğinde Orada bulunan erkek yeğen, Hide'nin 1 hafta önce kalp krizden öldüğünü, Naoki'yi hiç tanımadığını söylediğini dile getirir.


Yayoi, Naoki'nin Hide'nin evinde hapsedildiğini iddia eder.


Kaoru, Yayoi'ye acır.


Kaoru ve Yayoi, gece Hide'nin evine sızalrlar.


Evin her tarafa muska yapıştırıldığını görürler.


Aniden gürürtü ve sallanma meydana gelir.


Kaoru ve Yayoi, korkup dışarı fırlarlar.


Dışarıda hiç bir şey yok.


Kaoru, konuyu üniversite doktor Manabu( 福山雅治)'ya danışır.


Kaoru, evinde hayaletin olduğunu söyler.


Manabu ve Kaoru, evini gözden geçirirler ve eski haritaya bakarlar.


Manabu, olayın Naoki'nin kayıpla ilgili olduğunu söyler.


Manabu, yeğenin Naoki'nin hayaletten korktuğunu söyler.


Manabu, hala yeterli delil toplamadığı için bir planı yapar.


Manabu, yeğene telefonu açıp dışarı çıkarır.


Manabu ve Kaoru, eve girip enkazı kazar.


Manabu ve Kaoru, Naoki'nin cesedini bulur.


Yeğen ve alacaklıları, yakalanırlar.


Yeğen ve alacaklıları, , itirafta bulunurlar.


Yeğen, borucunu kapatmak için teyeze Hide'den para istediğini ,


Hide, reddedince ,alacaklı, Hide'nin yakasını tutup zorladığını,


Hide'nin kalp krizden öldüğünü,


Bu arada ziyarete gelen Naoki'nin ağzını kapatmak için öldürdüğünü ,


Evin enkazı kazıp gömdüğünü,


Sonra her gece gürültü ve sallanma meydana geldiğini,


Naoki'nin hayaletinden korumak için muska yapıştırdığını.


Hide'nin sakladığı parayı buluncaya kadar evde kalmak zorunda kaldığını söyler.


Manabu, gürültü ve sallanmanın sebebini açıklar.


Eskiden evin altında laum boru hattın olduğunu sonra kapatırıldığını,


ama enkazı kazılınca yakındaki fabrikanın gece sıcak su lauma boşaltma sesin boru ile birleşip gürültü ve sallanmayı oluştuğunu söyler.


Kaoru, Yayoi'ye Naoki'nin öldüğünü bildirir.


3 bölümün sonu.


Ben ilk defa izledim.


Ben bu dize bayıldım.


Ama seslendirme sadece Japonca,


Üzgünüm.




















2 件のコメント:

  1. Bu dizinin tüm bölümlerini 2 yıl evvel seyretmiştim Masakuni-san. Çok mükemmel değil ama eğlenceli bir diziydi. Başroldeki Masaharu Fukuyama, aynı zamanda şarkıcı da sanırım, değil mi? :-)

    返信削除
  2. Slm Tuğba san

    Ben de harika değmiyorum.
    Ama Kou Shibasaki'yi beğendim.
    Evet hem şarkıcı hem de actor.

    返信削除