2011年7月1日金曜日

Musae'nin Omiai( Görücü usulü görüşme) 2











Musae, Shinchan'ı durdurmaya çalışır.

Ama Shinchan oyun sürmeye devam eder. Musae, utanıp kaçar.


Misae, Hiroshi ve Shinchan, Musae'yi arar.


Sonunda Ağacın üstünde ağlayan Musae'yi bulur.


Musae, ağlayınca ferahlar.


Musae, fotoğrafçılığını yükseltmeyi ve kendi eşini tek başına bulmayı saptar.


Shinchan, beni güldürüyor.


Ama Shinchan bazen poposunu hatta pipisini gösterir.


' Kureyon Shinchan' 20 sene yayımlanan çizgi dizidir.









2 件のコメント:

  1. Hahaha! Masakuni-san, bunu seyretmemiştim. Ama kafamda canlandırabiliyorum. Kesinlikle görmem gerek bunu. Shinchan edepsiz bir çocuk. :-)

    返信削除
  2. slm Tuğba san
    http://kimamaniyoutube.blog78.fc2.com/blog-entry-3150.html
    Ben burada 'Kureyon Shinchan' izledim.

    返信削除