2011年7月19日火曜日

Japonya'nın mega yıldız ' Ultraman' 45 yıl önce dünyaya geldi.








































1966.17 Temmuz, Japonyada ilk ' Ultraman ' yayımlandı.



Türü: Kurgu ve Macera



Konu:科学特捜隊 Bilim Tahkikat Kurumun(kısaltma BTK) da çalışan Hayata, uçakla kol gezerken kırmızı topla çarpışır ve hayatını kaybeder.



Kırmızı top, M 78 yıldızdan gelen uzaylı adamdı.



Uzaylı adam, kaçan uzay canavarı Bemura'yı takip ediyordu.



Uzaylı adam, kendini bundan sorumlu tutup Hayata'ya kendi hayatını verir ve birleşip yaşar.



Hayata, uzaylı adama 'Ultraman' adını verir.



Hayata, dirilir.



Hayata ve BTK adamlar, birlikte kaçan Bemra'yı ararlar.



Ormanda Bemra'yı bulurlar ve saldırya geçerler.



Ama dev Bemra'yla beş edemezler.



Hayata, krizle karşı karşıya kalınca cepinden bir fenarı çıkarıp yukarı kaldırır.



Bir anda Hayata 40 metrelik Ultraman'a dönüşür.



Ultraman, Bemra'yla savaşır ve güçlükle yenir.



Ben 45 yıl önce televizyonda izledim.



Ben bu dize bayıldım.



45 yıl sonra tekrar izleyeceğime inanamıyorum.



Ultraman , her hafta 39 bölüm yayımlandı.



Ondan sonra Ultraseven, Ultraman Taro vesaire vesaire hala devam ediyor.
















0 件のコメント:

コメントを投稿