2011年7月23日土曜日

Shizuoka'ya gittim





















Kaybolduğu ehliyetin yenisini çıkarmak için Shizuoka'ya gittim.


Hamamatsu istasyondan trene bindim.


Trende gençler, müziği kulaklıkla dinlerlerdi.


İhtiyarlar, sohber ederlerdi.


1 buçuk saat sonra Shiizuoka'ya ulaştım.


Hemen yanındaki duraktan otobüse bindim ve emniyete gittim.


Yarım saat sonra işim bitti.


Merkeze dönüp biraz dolaştım.


Bugün hava güzeldi.


Ama beklediğim Fuji dağı görünmedi.


Uzun zamandır Fuji dağı görmüyorum.


Fuji dağı özledim.

Aynı yoluyla Hamamatsu'ya döndüm.

Fotoğraf

1 Shizuoka'dan Fuji dağ böyle görünecekti.

2 Shizuoka kalesinin duvarı ve güvercin.

3 Tenryu ırmağı

4 Tren

1 件のコメント:

  1. Fuji dağı sanırım sizler için çok şey ifade ediyor sanırım. Animelerde bile yolculuk sırasında vurgulanıyor. Sanırım hava kapalı olduğu için göremediniz. Umarım bir daha ki gidişinizde görürsünüz. ^^

    Güvencili yer baya hoşuma gitti. Çok güzel bir yere benziyor.

    返信削除