2011年7月9日土曜日

Japon Dizi " Tren Adam " ”電車男”





































Yapım : 2005
Türü : Komedi ve Romantizm
Konu:





Önce kısa bilgi, 2005 yılında İnternetin bakar erkeğin panosonda konu alan gerçek öyküsü.










Tsuyoshi, uzun zaman sevgilisi olmayan içe dönük erkektir.





Pazar gün arkadaşlarıyla birlikte Akihabara'nın anime fan kulübün toplantıya gider.





Tsuyoshi, toplantıda bol bol anime seslendirme kızının fotoğraflar çeker.





Diğer yandan seçkin bayan Misaki, güzel giyip gemideki partiye katılır.





Tsuyoshi ve arkadaşları, hizmetçi kahveye geçip anime kızlarından söz ederler.





Gece semada havai fişekler parlarlar.





Sonra farklı dünyadaki ikisinin yolu kesişir.





Tsuyoshi, eve dönmek için trene biner.





Tsuyoshi, karşısında güzel bayanı görünce bayılır.





Misaki, bunu fark etmeden kitap okur.





Bu sırada trene sarhoş adam biner, Misaki'ye gelip asılmaya başlar.





Tsuyoshi, cesareti toplayıp müdahale eder.





Tsuyoshi, dayak yer ve yere yığılır.





Adam , yakalanır.





Tsuyoshi, Misaki ve diğer tanıklar, karakolda ifade alınırlar.





Misaki, Tsuyoshi'ye teşekkür eder ve adresini ister.





Tsuyoshi, deftere seve seve yazıp verir.





Gece Tsuyoshi, eve döner.





Tsuyoshi, internetin bekar erkeğin panosuna ilk defa bugün olup biteni yazar.





Japonya'nın dört bir tarafından cevaplar yağar.





Birinde ' adresin duyduğuna göre umut olduğunu ' yazılır.





Ertesi gün Tsuyoshi, işe gider ve zor günler geçirir.





Akşam eve heyecanla döner.





Ama, beklediği dünkü bayandan paket gelmez.





Tsuyoshi, internetin panosuna bunu yazar.





Hemen cevaplar gelirler.





' Kızdan teşekkür hediye gelme ihtimal sıfır'





' Hep hayal, rüyadan uyan'





Tsuyoshi, kendine geldiğini yazar.





Yine mesajlar gelirler.





' Dünkü sen kahramandı'





' Oyun bitti'





' Sen ileri adım attın'





Tsuyoshi, gece 12 de 23 yaşına girdiğini ve yine boş günlerin başlayacağını yazar.





Sabah evde kimse, Tsuyoshi'nin doğum günüden habersizdir.





Tsuyoshi, işe gider ve şanssız günü geçirir.





Akşam Tsuyoshi, binanın çatısında tek başına doğum günü kutlar.





Tsuyoshi, pasta yiyip ağlar.





Gece eve döner ve odada bir paket ve içinde mektubu bulur.





İki gün önceki bayandan geldiğini anlar.





Tsuyoshi, panosuna yazar.





Cevaplar gelirler.





' İçeride telefon numaranın olup olmadığını'





' Telefon açmasını teşvik eder'





Tsuyoshi, heyecandan açamadığını yazar.





Hediyenin ünlü 'Hermes' fincan olduğunu öğrenir.





Tsuyoshi, panoya adısız biri diye yazardı,





Panodaki biri kendisine ' Tren adam' lakabı koyar.





Bunun ikisin kesiştiği trenden gelir.





Tsuyoshi, tren adam adıyla yazmaya başlar.





Tsuyoshi, cesaretlenip telefon açacağını yazar ve açar.





Ekranın başındakiler, sevinip bekler.





Misaki'nin telefon çalar.





Bölümün sonu.





Ben 6 sene önce ekranda izledim.





Ben çok sevdim. Bütün erkeklerin hayal gibi dizidir.





Erkeklere tavsiye ederim.






























2 件のコメント:

  1. Selam Masakuni-san,
    ben bu dizinin yine aynı tarihli filmini izlemiştim yıllar önce. Miki Nakatani ile Takayuki Yamada oynuyordu. :-)

    返信削除
  2. Slm Tuğba san
    Ben filmi izlemedim.
    Ama diziyi izledim.
    Ben de bir gün filmi izlemek isterim.

    返信削除