2009年5月25日月曜日

ABD sinema'Resimdeki Hayalet' seyrettim




ABD sinema.Ama konu japonyada meydana geldi.Gösteri süresi 1saat 30 dakıka.
Ses Türkçe dublajlı.
Konu Ben ve Jane yeni evlenen çifttir.Ben fotoğrafçı.Birlikte Japonyaya gelir.Bal ayda arabada gezerken bir kıza çarptı.Ama kız kayboldu.Tokyoya döner ve çalışmaya başlar.Ben reklam çekim yaptı. Ama içinde ışık bulunuyor.Bunun için hayal kırıklığına uğradı.Jane hayalet görmeye başlar.Falcıya gider.Fotoğraf gösterir.Falcı ışığın ruh olduğunu söyler.Ve yapabileceği hiç bir şey yok der.Jane bunun üzerinde çalışır.Bu ruhun Megumi diyen kız olduğunu bulur.Bene söyler.Ben bunun hakkında olay anlatır.Megumin eski sevgilisi olduğunu ve babası ölünce aklını kaçırdı.Megumiden ayrıldı diye.Benin arkadaşlar esrarengiz şekilde ölür.Ben ve Jane Megumin eve gider .Megumin ceset bulur.Megumin cenaze tören yapılır.Ben ve Jane ABDe döner.Jane tesadüfen kameran içindeki resmileri görür.Orada Ben ve arkadaşlar Megumiyi tecavüz ediyordu.Jane buna kızıp Ben i terk eder.Ben Megumin hayalet ile mücadele ederken aklını kaçırır .Tumar haneye kaldırır.Son
Sinema bir korku filmdi.Türkçe bana kolay geldi.
Korku film sevene tavsiye ederim.

0 件のコメント:

コメントを投稿