2009年5月7日木曜日

Japon sinema 'Kamikaze Girl'

















Japon adı 'Shimotsuma Monogatari' seyrettim.
2004yıl yapım.Yönetmen Tetsuya Nakazima
Oyuncu Kyouko Hukada gösteri süre 1 saat 42 dakika.
Konu: Momoko(Kyouko Hukada) diyen Eski Fransa giyisine merakli ve dikiş seven kız babasiyle Shimotsuma ya taşınır.Orada babaannesiyle birlikte oturur.
Burada bir kızla tanışır Kızın adı İchiko.Onun isteğiyle MR diyen efsane dikişçi aramaya başladı. Ama bulamadı.Momoko kendi eliyle dikiş yapar İchikoyu mutlu eder.Baby marka kıyafet firma için dikiş yapmaya başlar.Ama arkadaş İchiko için işten vazgeçer.İchikonun imdadına yetişmesini tercih eder.Son anda yetişir. Kavgada yaralanan İchikoyu kurtarır.Momoko ve İchiko daha iyi arkadaş olur. Son.
Sinema konuşma Japonca ve Türkçe alt yazılı.
Benim için sorun yoktu.
sinema romantik ve komikti.
Seyretmeye değer.Bunu EzgiFilm.com dan seyrettim.

4 件のコメント:

  1. Bu film, çok sevdiğim filmlerden biridir. Oldukça da eğlencelidir.
    Elinize sağlık:)

    返信削除
  2. Slm Tuğba san
    Ben ilk defa dün seyrettim.
    Kyouko Hukada.Baş oyuncu çok şirindi.
    Dou itashimasite.
    Tekrar görüşürüz

    返信削除
  3. Anata no blog wa totemo omoshiroi desu yo. Mo- ichido kite yomu to omou. Ogenki de~

    返信削除
  4. Merhaba Nihal san
    Arigatou.Torukogode kakunoha omoshiroidesu.
    Demo mada umakunai desu.
    Ganbarimasu.

    返信削除