2009年5月22日金曜日

Japonyanın sinema 'Azumi'






Sinemanın adı'Azumi' Oyuncu Azumi(Aya Ueto)
Gösteri süre 2saat 15 dakika
Ses Japonca ve Türkçe alt yazılı.Benim için fark etmez.
Konu Küçük yaşta annesini kaybeden kız Azumi(Aya Ueto) Dağda bir samurai hoca ve genç erkeklerle kalır.Dövüş sanat görür.Son sınav bu arkadaşın birini öldürmektir.Azumi bunu gerçekleştirir.Bir gün Görev için dağdan iner.Suikastçı olur.İyesasu shouguna karşı çıkan 3 yerel kral öldürmeye çalışır.Azumi ve 4 genç kralın kiralık katille savaşır.Azumin 4 genç arkadaş birer birer ölür.Azumi 100 lerce düşmana karşı harika kılıç dövüş sergiler.Sonunda yerel kralı katletir.
Son.Bu macera filmdir.Lakin gerçeğe dayanmayın filmdir.Kılıç dövüş sevene takdim ederim.

2 件のコメント:

  1. Japonya'nın son dönem starlarının rol aldığı Azumi, buralarda çok tutuluyor Masakuni-san. Bir de bunun ikincisi var, seyrettiniz mi bilmiyorum :)

    返信削除
  2. Tuğba san arigatou gozaimasu.
    Ben bu film ilk defa seyrettim.Buradaki oyuncuların hiç birini tanımıyordum.Bu baş oyuncun adı bile son generik akarken öğrendim.Yani ben japonyadan haberim yoktu.Sonra bunun ikinci olduğunu da bilmiyorudum.İnşallah Türk sitede çıkacak.Seyreteceğim.
    Esen kal

    返信削除