2009年5月23日土曜日

Fransız Sinema'Benim Yıldızlarım' seyrettim




Fransız yapım 2008yıl Gösteri süre 1saat 20 dakika.Türkçe dublajlı.
Konu Robert esinden ayrılan bir erkektir.Bir film şirketinde temizlikçi yapar.Robert .Bayan yıldız Solange ve İzabel ve Violet e hayrandır.Ama bu fazla ileri gitmiş.Solangen evine gidiyor.İzabelin erkek arkadaşı ayırmaya çalışır.Robert çalışırken sinemanın senaryo okuyup 3 hayran yıldız bir araya gelmeyi sağladı.Sinemanın çekim başlar.3 bayan Robertten dert yanıyor.Birlikte Robertin önüne geçmeye çalışır.Solange .Robertin araba çalır.İzabelin erkek arkadaşından dayak yer.Violet Robertin eşyayı mah eder.Robert işi kaybeder.Sonra 3 bayan Robertin iyi niyetinde olduğunu anlar.Roberte yardım eder.Robert yeni işi kurur.Eski eşiyle barışır.Son.
Ben başlangıçta Roberti bir gerzek saydım.Ama yanıldım.Sonra sinemadan zevk almaya başladım.
Sinema komedi ve romantiktir.Türkçe biraz karşık.Ama terkar tekrar seyretince anladım.
Seyretmeye değer.

0 件のコメント:

コメントを投稿