2009年5月27日水曜日

Türk Dizi 'Haneler'2ci bölüm seyrettim




Yeni başlayan komedi dizisi.
1 Gençhane Gençler oyun oynarken birbirine girer.2 Karadenizlihane karadenizli ailenin hikayesi.burada şive çok yoğun.3 Ameliyathane burada 'Yemekteyiz'i taklit eder.4 Gülhane Parkta iki bayan adamı kazıklıyor.5 Hakimhane Maçta haikimler kavga eder.6 Kerhane Kerhaneye gelen masum adamı 7 malikhane bunun nesi malikhane hiç anlamadım malikhane büyük ev değilmi.
8 Ticarethane bir ortak müşteriyle anlaşma yaparken şifre kullanıyor.Ama öteki anlamayınca işler iyice karşıyor.
Dizi çok komikti.Ben iyi anladım.Hareketlerde müthiş.
Ama olayın çoğu kavgaya döner.

1 件のコメント:

  1. Merhaba
    Ne kadar guzel blogunuz var.Inanin bu diziyi ben hic izlemedim.Sit-com tarzi sanirim.
    BU arada Turkce"niz cok guzel.sevgiler

    返信削除